Týden od 12.10. do 16. 10. 2020
1. stupeň:
Vyučování dle rozvrhu tříd, provoz školní družiny a stavování neomezeno, zrušena výuka plavaní
2. stupeň:
6. a 7. ročník prezenční výuka dle rozvrhu
8. a 9. ročník distanční výuka – zadávání učiva přes elektronickou žákovskou knížku (Edookit) a přes školní účty office 365 (všichni žáci mají vytvořeny školní účty v office 365 a aktivovánu elektronickou žákovskou knížku.
Stravování:
Všichni žáci 8. a 9. ročníku mají na tento týden odhlášené obědy. Pokud někdo z žáků bude mít zájem o školní oběd, je nutné si oběd znovu přihlásit. Výdej obědů pro tyto žáky bude ve 12:00. Je nutné, aby žáci čekali u vchodu z ulice Zeyerova, kde si je vyzvedne pedagogický dozor a odvede je do jídelny. Sraz pro žáky u vchodu Zeyerova bude v 11:50.
Týden od 19. 10. do 23. 10. 2020
1. stupeň:
Vyučování dle rozvrhu tříd, provoz školní družiny a stavování neomezeno, zrušena výuka plavaní
2. stupeň:
6. a 7. ročník distanční výuka – zadávání učiva přes elektronickou žákovskou knížku (Edookit) a přes školní účty office 365 (všichni žáci budou mít vytvořeny školní účty v office 365 a aktivovánu elektronickou žákovskou knížku Edookit).
Stravování:
Všichni žáci 6. a 7. ročníku mají na tento týden odhlášené obědy. Pokud někdo z žáků bude mít zájem o školní oběd, je nutné si oběd znovu přihlásit. Výdej obědů pro tyto žáky bude ve 12:00. Je nutné, aby žáci čekali u vchodu z ulice Zeyerova, kde si je vyzvedne pedagogický dozor a odvede je do jídelny. Sraz pro žáky u vchodu Zeyerova bude v 11:50.
8. a 9. ročník prezenční výuka dle rozvrhu
Týden od 26. 10. do 30. 10. 2020
Pondělí 26.10. 2020 a úterý 27. 10. 2020 – dle nařízení ministra školství školy uzavřeny – „Boj proti Covidu“
Středa 28. 10. 2020 – Státní Svátek – Den samostatného Československa
Čtvrtek 29.10.2020 – pátek 30.10.2020 – Podzimní prázdniny
Dodatek školního řádu k distanční výuce
11. Pravidla při omezení osobní přítomnosti žáků ve školách – distanční výuka
Na základě novelizace školského zákona č. 561/2004 Sb. zákonem č. 349/2020 Sb. vydaného 24. 8. 2020 s platností od 25. 8. 2020 dle § 184a se do školního řádu ZŠ Slovan Kroměříž vkládá článek:
Zvláštní pravidla při omezení osobní přítomnosti žáků ve školách
- Pokud z důvodu krizového opatření vyhlášeného podle krizového zákona, nebo z důvodu nařízení mimořádného opatření podle zvláštního zákona, anebo z důvodu nařízení karantény podle zákona o ochraně veřejného zdraví není možná osobní přítomnost většiny žáků z nejméně jedné třídy ve škole, poskytuje škola dotčeným žákům vzdělávání distančním způsobem.
- Vzdělávání distančním způsobem škola uskutečňuje v souladu s rámcovým vzdělávacím programem a školním vzdělávacím programem Slovan v míře odpovídající okolnostem.
- Žáci jsou povinni se vzdělávat distančním způsobem. Způsob poskytování vzdělávání a hodnocení výsledků vzdělávání distančním způsobem přizpůsobí škola podmínkám žáka pro toto vzdělávání.
- Vzhledem ke stanovené povinnosti pro žáky účastnit se distanční výuky je nutné, stejně jako při klasickém prezenčním vyučování ve škole, každou neúčast žáka při distanční výuce omlouvat.
- Hlavním komunikačním kanálem mezi školou – žákem – zákonným zástupcem je systém Edookit (elektronická žákovská knížka), školní maily a webové stránky školy. Veškeré všeobecné informace ke konzultacím „na dálku“ a jejich rozvrh zjistí žáci z webových stránek školy, žákovské knížky, případně přes mailovou komunikaci. Jsou proto povinni pravidelně sledovat aktualizace jednotlivých sdělení přes oficiální komunikační kanály školy a reagovat na ně.
- K výuce online je vedle Edookitu využíván i Office 365, kde mají žáci vytvořeny školní účty.
- Žákům, kteří nemají možnost připojení přes internet, jsou výukové materiály poskytovány v listinné podobě. Zákonní zástupci kontaktují školu (třídního učitele, vyučujícího daného předmětu, atd) a domluví se na předání výukových materiálů.
- V případě, že se někdo z žáků potýká s osobními problémy, je v době nouzového stavu k dispozici telefonická pomoc školního psychologa.
Pravidla hodnocení v průběhu distanční výuky
- Hlavním cílem hodnocení musí být podpora učení žáků.
- O konkrétním způsobu zadání učiva, odevzdání učiva a hodnocení žáků, kteří se budou vzdělávat distančně, bude informovat žáky a jejich zákonné zástupce učitel daného předmětu.
- Při hodnocení bude zohledněna aktivní účast na distanční výuce a plnění zadané práce.
- U zadávaných úkolů je třeba ověřit správné pochopení, při vypracování se hodnotí:
- užívání správných postupů, míra splnění
- správnost – práce s chybou, případná ochota opravit a doplnit připomínkované nedostatky, nebo úkol zopakovat
- Přednostně bude využíváno formativní hodnocení, které bude žákům i jejich zákonným zástupcům poskytovat co nejpřesnější zpětnou vazbu nejen o kvalitě splnění zadání, ale i o dosaženém pokroku, upozorní na nedostatky a napoví cestu ke zlepšení.
Celé znění školního řádu ke stažení zde.
Sdílet na Facebooku